vineri, 3 iunie 2011

Banca Comerciala Română ÎŞI CURTEAZĂ FALIMENTUL promovând infidelitatea


Populaţia României este bombardată în ultima vreme de publicitatea Băncii Comerciale Române, prin video-clipuri sau postere publicitare enorme prin care promovează infidelitatea în familie, smecheria, viclenia şi imoralitatea sexuală.  Mai apoi adaugă: "Gândim la fel!" Promovând astfel de om, astfel de gândire, astfel de relaţii, BCR nu face decât să-şi taie singură "craca de sub picioare", nu face decât să-şi curteze falimentul (Dacă n-o fi deja falimentară şi disperată de recurge la astfel de publicitate josnică!).  Va avea aceşti clienţi, care gândesc la fel, adică, şmecheri, vicleni, infideli, mincinoşi şi imorali.  O relaţie care aduce profit atât în societate cât şi în afaceri este una de încredere, loialitate şi integritate.
BCR, să ştii, Nu gândim la fel!  Eşti datoare cu scuze faţă de viitorul acestei ţări deja stricate, faţă de copiii pe care îi (de)formezi în felul acesta.  Ei vor fi clienţii de mâine.  Nu gândim la fel, nu suntem toţi obsedaţi sexual ca şi consilierii publicitari ai acestei bănci.  Suntem mulţi care încă preţuim adevărul, integritatea, loialitatea, curăţia morală.  Noi nu vom mai fi, sau nu vom fi, clienţii tăi.  Nu gândim la fel!  BCR, publicitatea ta ne ofensează! 

Un comentariu:

  1. De acord cu dvs. Astfel de reclame nu au nimic de-a face cu libertatea de exprimare.

    http://ascultareacredintei.wordpress.com/2011/06/04/bcr-face-reclama-la-promiscuitate/

    RăspundețiȘtergere